Mijn eerste reis - Reisverslagen van Iris Hassink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Iris Hassink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

31 maart vertrek ik naar Kaapstad met 2 studiegenootjes om daar 3 maanden lang stage te lopen in het kinderziekenhuis 'St. Josephshome'. Dit allemaal voor mijn minor die ik volg tijdens de Hbo-v.

Na deze stage moet er uiteraard vakantie gehouden worden! 10 juli zal Karien bij mij in Kaapstad komen en zullen we daar tot 19 juli verblijven en kan ik haar, met mijn geografische geheugen, Kaapstad laten zien. Vervolgens vliegen we naar Johannesburg om daar een safari-tour te doen van 5 dagen. Aangezien het in die periode 'winter' is in Zuid-Afrika zullen wij doorvliegen naar Zanzibar om daar optimaal te kunnen genieten van de zon, zee en het strand! Daar verblijven we 8 nachten en zullen we terugvliegen naar Nederland met een tussenstop in Dubai om daar 2 nachten te blijven :)
5 augustus zal ik weer in Amsterdam aankomen!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2014

Dubai en thuis!

29 Juli 2014

Karien en Iris op safari en..... Zanzibar!

16 Juli 2014

Garden route

28 Juni 2014

Bye st. Joseph helloooo holiday!

20 Juni 2014

We blijven ons verbazen..
Iris

Hbo-v studente op stage in Zuid-Afrika, Kaapstad!

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12602

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: