Morgen is het zover! - Reisverslag uit Neede, Nederland van Iris Hassink - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Neede, Nederland van Iris Hassink - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Iris Hassink

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Maart 2014 | Nederland, Neede

Hallo allemaal!

In september 2013 heb ik mij (samen met Renske en Sandra) ingeschreven voor de minor 'Internationalisatie' ik wist zeker dat ik naar het buitenland wilde (en dit keer ook echt ver weg).
Met als eerste keuze Bali en tweede keuze Kaapstad. Na allerlei onzekerheden werd in februari duidelijk dat wij naar Kaapstad konden gaan om stage te kunnen lopen in het 'St. Josephshome'. Dit is een kinderziekenhuis in Kaapstad.

Uiteraard heb ik direct iedereen ingelicht en kwam ik tot de conclusie dat het een goed idee zou zijn als Karien hier nog even vakantie komt vieren..zo gezegd zo gedaan (zoiets)! 10 juli komt Karien richting Kaapstad en zullen wij na 9 dagen doorvliegen naar Johannesburg voor een safari in en rondom het Kurgerpark en zullen we daarna doorvliegen naar Zanzibar voor een zon, zee en strand vakantie! (en ook een beetje actie). Daarna nog 2 dagen Dubai en dan is het weer tijd om richting Neede te gaan (de SEN kan uiteraard niet gemist worden).

De voorbereidingen konden beginnen...
Een aantal vaccinaties, paspoort aanvragen, accomodaties zoeken en geregel verder, vertrekken we morgen dan echt richting Kaapstad.
Na drie keer mijn koffer in en uit te hebben gepakt ben ik er eindelijk zo goed als klaar voor.

Gisteren heb ik een gezellige: tot-over-4-maandjes-feestje gevierd voor alle familie, vriendjes en vriendinnetjes. (Volgens mij kan ik nog beter vertrekken dan dat ik jarig ben, zo veel leuke cadeautjes). Iedereen nogmaals bedankt!

Ik zal morgen om 21:40 uur vertrekken en 1 april om 16:30 uur aankomen in Kaapstad. De heenweg vlieg ik alleen i.v.m. mijn combinatieticket. Als ik aankom zullen Sandra en Renske mij opwachten met een lekker drankje (ga ik vanuit).

Wanneer ik wi-fi heb zal ik proberen om iedere week een verslagje te plaatsen.

Mensen, tot over 4 maandjes! 5 augustus ben ik weer op Nederlandse bodem.

Liefs Iris


  • 30 Maart 2014 - 20:39

    Leslie:

    Heel veel plezier Iris.. Geniet er van!! Buitenlandse stage is iets om nooit meer te vergeten! Groetjes vanuit Paramaribo..

  • 30 Maart 2014 - 20:45

    Sophiecm.dejong@gmail:

    Klinkt nu al fantastisch!!! Veel plezier xxx.

  • 30 Maart 2014 - 21:11

    Truus Bokdam:

    Een hele fijne leerzame en gezellige tijd misschien kom je marlou nag tegen als je haar spreekt wil je haar de groetjes doen .genieten iris

  • 30 Maart 2014 - 22:11

    Mieke:

    Heel veel plezier, lekker genieten, veel ervaring op doen en heel huis terug komen :-) tot over 4 maand

  • 30 Maart 2014 - 23:19

    Jantien:

    Super vet !!! :D Have fun! En gedraag je !

  • 30 Maart 2014 - 23:23

    Wilma:

    Hai Iris, heel veel plezier en geniet van de komende tijd.
    Laat regelmatig wat van je horen.
    Heel veel groetjes van André en Wilma Doeiiiiiiiiiiiii!!!!!

  • 31 Maart 2014 - 08:05

    Marlou:

    Super gaaaf iris!!!!!
    Heel veel plezier geniet ervan:)!!!!!!
    Liefs

  • 31 Maart 2014 - 10:52

    Dini:

    Iris, nogmaals heel veel plezier voor de komende maanden en een goeie vlucht.
    Geniet er met volle teugen van.
    Groetjes oom Henk en tante Dini

  • 01 April 2014 - 23:00

    Mimmie. Velthuis:

    Nou. Iris. Ik denk dat je over bent. En nu maar genieten.heel veel groetjes.

  • 03 April 2014 - 23:41

    Anja:

    Hoi!
    heel veel plezier en geniet van alles :) ben benieuwd naar je ervaringen, dus ga je volgen! groet Anja

  • 04 April 2014 - 21:31

    Elly :

    Iris... ik wens je 'n geweldige fijne tijd toe, geniet ervan.

    Groetjes Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hbo-v studente op stage in Zuid-Afrika, Kaapstad!

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 12590

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: